12/31/2014

MINUN VUOSI 2014

Tämä vuosi on ollut mulle erityisen merkityksellinen. Tietysti minin takia. Mutta myös muuta tähän vuoteen on mahtunut. Tässä pieni katsaus siis mitä minulle on tänä vuonna tapahtunut.

Tammikuu 2014



Tammikuu me oltiin Thaimaassa. Toisen äitin ihoa parantelemassa. 
Ja mulla oli järkyttävät raskauspahoinvoinnit. Mun ruokavalio oli kutakuinkin kurkkua, porkkanaa ja kalaa. Kaikki se lämpö ja hajut siellä teki niin gutaa!


Helmikuu 2014




Helmikuussa oltiin paljon mökillä. 
Ja urheiltiin (vielä tässä vaiheessa mulla ei supistanu kaikesta urheilusta.)

Koin myös Hämmentäviä hetkiä ruokakaupassa: vanhempi mies tulee mun luo ja sanoo
- Sul on hurjat tykit! Olin et häh? - Niin niin sun pakoputket!
Mietin jo hetken et ei mun tissit nyt vielä mitkään megaboobsit oo. Pappa oli seuraillu kaupanpihalla mun autoa.


Maaliskuu 2014






Maaliskuussa oltiin Rukalla. Ja mulla on tossa kuvassa nenäliinoja taskussa, ei noin isoa vauvamasua.


Ja juhlistettiin ystävän syntymäpäiviä eräretkellä, yöpyen puolijoukkueteltassa Nuuksiossa.


Huhtikuu 2014


Noin 19 raskausviikon jälkeen mun pahoinvoinnit alkoi vihdoin hellittää. Saatiin myös tietää että kahden naisen kodista tuleekin KOLMEN NAISEN koti. Iiiiks tyttö.

Ja sittenhän myö ostettiin uus koti.

Ja minä arkajalka uin jo huhtikuussa!



Toukokuu 2014



Odotettiin malttamattomana muuttoa, ja että päästään remppaamaan.

Kasvattelin mahaa ja se alkoi toden totta kasvamaan. 

Kesäkuu 2014




Huomasin kuinka lähimmäisistäni tuli ihme kanaemoja. Sain mm. äitiltäni viestejä, että et keiku siellä katon rajassa ja otat nyt rauhallisesti. Pah. Ei kuulu tapoihin. 
Opittiin laittamaan itse parketti ja käynnistämään ruohonleikkuri. Joskin naapuri joutui tässä vähän pitämään opetustuokiota. Kun taloyhtiöltä löytyykin kaksi erilaista leikkuria.




Heinäkuu 2014







Minut yllätettiin TÄYSIN, ihanien ystävien toimesta.
Ne huijarit järjesti mulle mahtavat babyshowerit.

Mun rakas Mummi kuoli ja teki tilaa maan
päällä meidän pienelle tulokkaalle. Minille.

Voitin hemmottelusetin Radio Aallolta Långvikiin, jossa sitten rentouduttiin mun äitin kanssa.











Elokuu 2014






Suomessa oli ennätyksellisen kuuma. Ja mahan kanssa oli mukavat olot.




Täytin 30 vuotta, mun bileet oli teemalla hauskat hatut. Ja minä hyvin raskaana.




Sitten syntyikin Mini, minusta tuli äiti. Ja maailmani sai uuden merkityksen.



Syyskuu 2014


Syyskuusta ei oo paljon muistikuvia, ollaan linnottauduttu vaan minin kanssa kotiin.
Meikä on vedelly hurjissa hormonipöllyissä ja sitä rataa.



Meillä kävi paljon vieraita ihailemassa uutta ihanuutta.



Lokakuu 2014





Mini sai nimen.

Aloin käydä meidän kylän äiti-vauva tapaamisissa. Ja sainkin monta ihanaa uutta tuttavuutta. Jutun juoni on, että käydään ensin lenkittelemässä ja sitten kokoonnutaan jonkun kotiin lounastelemaan nyyttäri-meiningillä. Tää on niin huikee juttu.

Helpottaa kummasti kun ei tarvii olla päivisin täällä kotona "yksin".

On tää vaan huippu kylä, kuntosaleineen, zumbineen, kyläkirppiksineen ja ennen kaikkea asukkaineen.

Terkkuja teille kylän naiset!

Marraskuu 2014










Minin ensi lumi.

Minä aloitin blogin kirjoittamisen.

Suomen ensimmäinen kansalaisaloite meni läpi,
ja vihdoinkin täällä tahdotaan. Eli meki ollaan "kohta" oikeasti naimisissa.






Joulukuu 2014


Meidän perheen ensimmäinen yhteinen lomamatka. 

Eka perhejoulu.

Löysin peilistä, hirveät kalkkunankoivet joille on pakko alkaa tekee jotain, än yy tee nyt!


Ihana ja mahtava vuosi takana. Vuoteen mahtuu paljon iloa ja uusia asioita. Myös haasteita ja kasvun paikkoja. Ihmisiä ja ystäviä. 

Peace and love!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti