1/15/2015

ODOTUS PALKITAAN

Huomenna ne on, meinaan ne meijän treffit! Sain oikein oikein kutsunkin postilaatikkoon. Oon kuulkaas aika täpinöissäni. Mitään en tiiä tulevasta, paitsi että lähtö on kotoa klo 14:15 (tarkkaa hommaa tää treffeille lähtö.) Ja päälle pitää laittaa jotain nättiä, uijui. Mekkoa/hamosta tekis mieli laittaa mutta mun vaatekaappi on erimieltä, kun ei siellä oo kun kesäisiä mekkoja. Että tiiä sit siitä nätistä.





Treffeistä raportoin sitte kun on kerrottavaa. Aluks mulla tuli mieleen että mennään ajelee mönkkäreillä, mutta siinä taitaa olla hienoinen ristiriita ton pukeutumisen kanssa. Vaik oishan se hauskaa kun hameen helmat hulmuais kun meikä kääntäis kahvasta. Toinen mun arvaus on Room escape. Saahan nähdä.

Tänään täällä vaan lallatellaan.. Hiton pingviinitanssi soi päässä koko ajan!
Oltiin tänään Minin ekassa muskarissa. Että tällästä nyt sitte.

"Laineilla keinui pieni lautta vain,
siellä mä ystäväni nähdä sain.
musta-valkoisen, Ville-viluinen.
Mulle hän vihelteli mielissään.
Tanssimaan tuli tänne lämpimään.
Kohta osaat sen laulun iloisen:
"yy, kaa, koo,
yy, kaa, koo,
pingviinit on täällä jo,
nel, vii, kuu,
nel, vii, kuu,
hauskaa kieltä laulaa suut.
Vik, vik, vik,
vik, vik, vik,
lallalallalallalaa."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti