1/12/2015

VIIKONLOPPU MÖKILLÄ





Se oli kuulkaa suloista joutilaisuutta koko pitkä viikonloppu. Rankinta oli ehkä skrapata auton tuulilasi. Meillä oli minillekkin kaksi yli-innokasta hömpsöttäjää, meinaan vaari ja vaarin nainen. Tyhmää sanoa vaarin nainen, mutta kun me kutsutaan häntä vain etunimellä. Ehkä keksin sille nyt nimen.. olkoon vaikkapa Mumma. Joo se on aika kiva.




Oon muutenki tosi hyvä keksimään kaikkia nimiä. Muut voi olla eri mieltä siitä hyvästä, ärsyttävä vois kuvata paremmin. Vaippa ei oo meillä pelkkä vaippa, vaan vaipukka tai vaippis. Nenä on nemo. Tutti on tutsu tai tude. Ja kaikkia muita yhtä öh "hyviä", mutta niin mun juttuja.
Ainoa hauska on tietty toisen äitin keksimä nimi. Harsoja täällä usein huudetaan. Ja aina ne on silloin tietty hukassa kun puklut roiskuu pitkin lattioita ja sohvia. Paljon kivempi on huudella: harasoo (sillai ihanan venäläisittäin), kun kirota sitä, kun niitä ei oo missään.
Nii ja sitte noille mun rakkaille, niille mulla vasta onkin nimiä. Ne ei pysy varmaan itekkään perässä, mut onneks täällä kolmen naisen kodissa voi sentä arvata ketä tarkotan kulloinkin. Mut hei rakkaalla vaimolla ja lapsella pitää olla monta nimeä.

Mutta sukelletaan vielä tonne metsän siimekseen, jolla on niin parantava ja uinuttava vaikutus. Ainakin minuun, voisin nukkua siellä aina 24/7.












Tää on kuulkaa se vaarin puuhamaa, jonne oon taas laittanu tilauksen vetämään. Oon niin sen suosikki miniä. Vaari on tehny lintulaudat ja kasvihuoneet ite. Ja vaikka ja mitä. Vaari on kyllä ahkerin mies jonka tunnen, tää viikonloppu oli ihan special case kun se malttoi olla sisällä ja puuhastelematta. Siihen on kyllä syy, mini! Se nainen saa vaarin pään pyörälle. Toki talon mies teki välillä lumitöitä.


Mökillä muuten mun lempi puuhaa joutenolon lisäks on kortin peluu. Siks siellä kun siellä saan aina pelikavereita. Siinä me muut aina yritetään päihittää vaari. Se muuten suostuu pelaamaan vain ja ainoastaan Koiraa.
Toinen äiti hakkas meijät kaikki 6-0 tänä viikonloppuna.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti