4/10/2015

KULJETAAN YHDESSÄ TÄMÄ MATKA

Talvella mainitsin, että meistä äiteistä tehtiin lehteen juttua. Tämä lehti on Mennään naimisiin!-lehti ja nyt se on ulkona. Jutussa on kolme erilaista pariskuntaa, jotka ovat jo naimisissa. (Joo okei siis ei virallisesti olla, mutta meidän mielestä ollaan ja thats it!) Kaikilla tässä jutussa on erilainen tarina rakkaudesta.

Fiilistellään nyt sitten näin meidän vuosipäivänä vähän tota meijän juttua. Tänään siitä on kuusi vuotta kun näiden äitien rakkaustarina alkoi.

Minikin tykkäsi tästä jutusta niin paljon, että on muiluttanu vähän tota lehteä.



Pääsiäisenä kuusi vuotta sitten me tavattiin Bottalla, naistenbileissä. Joo sellasissa saa homostella ihan kaikessa rauhassa.
Minä olin kaverini kanssa siellä ja toinen äiti omiensa. Sitten siinä tapahtui kaikenlaista hauskaa ja lopputulema oli se, että päätin kävellä tanssilattian halki ja mennä suutelin toista äitiä suoraan suulle.
Niin hullu minä olen! Näin vaan jo siinä illan aikana, että toi se on. Se mun elämäni nainen.

Ja niin se mun intuitio oikeeseen minut ohjasi. Niinkuin monesti se tekeekin. Oikea nyt ja toivottavasti aina. On pidettävä silti mielessä näiden rakkaiden kanssa, että kaikki täällä on vain lainaa. Niin kodit, vaimot, miehet, vauvat, elukat ja ystävätkin. Täällä me yhdessä kuljetaan tämä matka ja sitten jokainen meistä poistuu täältä aikanaan.
Itse uskon, että kaikella ja kaikilla tiellesi osuvalla on jokin tarkotus ja merkitys. Ja niin ne sinua ohjailee ja niin kauan joitain juttuja sulle näytetään kunnes sen ohjailemaan suuntaan lähdet.
Saahan nähdä milloin mekin oikeen tajutaan täältä Suomesta pois muuttaa, ainakin talvisin. Aika näyttää.
Kaikki jutut ei välttämättä niin kivoilta aina tunnu, mutta joskus myöhemmin vasta saatat ymmärtää sen tarkoituksen. Nauti pyri nauttimaan siis jokaisesta päivästä, vaikka se joskus tuskaiselta tai jopa mahdottomalta tuntuisikin.

Kyllä vaan niin tuota toista äitiä rakastan! Niin upean matkan sen kanssa olen saanut kulkea ja matka se vaan jatkuu, kiitollisena.

Nyt nää äitit lähtee sitten viettämään tätä vuosipäivää pihalle. Repimään noita kirottuja puskia tosta pihasta. Piha kuntoon 2020 siis starttaa ÄN-YY-TEE-NYT!


P.s yks virhe tossa jutussa on. Me ollaan menty naimisiin vuonna 2012, kihlauduttu 2010. Pikku juttuja.

2 kommenttia:

  1. Te olette ihania! Luen Hanna Paavilaisen blogia ja joskus hän vinkkasin tämän blogin sanoen, että täällä saa kyllä teidän toilailuille nauraa. Nyt mä olen lukenut ihan kaikki postaukset ja totta se on! Heini, sä kirjotat kyllä niin mahtavasti. Nytkin nauraa rätkätin, kun ajattelin miten otsat rypistyy ja silmät pyöristyy kun täräytit "Joo sellasissa saa homostella ihan kaikessa rauhassa." :DDD
    -Koo

    VastaaPoista
  2. Ooooh kiitos! Kiva että viihdyt meidän seurassa :)

    VastaaPoista